tirsdag 23. november 2010

Tine Yogurt, en smak av julen - Anmeldelse

Jeg ble anbefalt, på det varmeste varme, å prøve Tines juleyogurter. I år har de smakene vanilje, valnøtt og hasselnøtt, karamell og sjokolade. Jeg kjøpte meg en pakke da jeg var nede på senteret for å hente en pakke (Tusen takk mor-til-fire!) på posten, og måtte selvsagt åpne med en gang jeg kom hjem.

Først ut var karamell. Myk, tykk, søt, og helt fantastisk! Den både luktet og smakte ekte karamell, og jeg gikk glipp av siste rest i begeret fordi mannen stakk av med det. Og når mannen stikker av med yogurtbegeret, hva gjør man da? Jo, man åpner selvsagt et nytt! Og valget falt på valnøtt og hasselnøtt-smaken. Na-ha-ham! Til tross for (små) nøttebiter var den like god som, eller kanskje til og med hakket bedre, enn den med karamell. Sjokoladeyogurten var ikke helt min smak, men Malin elsket den, så vi har en sjokoyogurteter parat til å overta den delen av firpakningen når vi skulle kjøpe ny. (Når, ja. Ikke om.) Vaniljeyogurten har jeg ikke prøvd enda. Jeg elsker vanilje, og skal ha den med meg på jobb i morgen. En dæsj julefølelse er nok perfekt for en dag med kalenderforberedelser i barnehagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar