lørdag 18. september 2010

Min store svakhet - Logg

Jeg er en av de damene som ikke liker kaffe. Faktisk blir jeg kvalm bare av lukten, og fikser heller ikke smaken. Har mannen drukket svart kaffe kan han bare glemme å kysse meg før han enten har pusset tenner eller skylt bort smaken med noe som ikke smaker like grusomt som kaffe.

Men av en eller annen grunn har jeg falt fullstendig for kaffe latte med smakssirup. Favoritten er vanilje, men jeg er også glad i karamell og irish cream. Jeg bruker et ukjent antall kroner pr måned på godsakene, og har faktisk drukket så mye at jeg får vondt i hodet om jeg ikke får min daglige morgendose. Men vi har vel alle våre laster?

Jeg anbefaler med stor entusiasme latten på pastabakeriet i sandnes, og 7-eleven, tro det eller ei.
Published with Blogger-droid v1.5.9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar