lørdag 18. september 2010

Til informasjon - om du gidder å lese

Innleggene med oppskrifter vil være markert med  - Oppskrift etter navnet på retten, slik at de er lette å kjenne igjen. Jeg vil også markere innlegg som ikke er oppskrifter med - Logg, sånn for balansens skyld, og de vil også ha Logg som etikett, slik at de er lette å luke ut.

Alle oppskriftene får også etiketter etter ingrediens, måltid, om de er glutenfrie osv. Da er det en enkel-penkel sak og finne frem til den oppskriften du vil prøve, eller få opp en liste med f.eks alle de glutenfrie oppskriftene.

Nå har jeg lagt inn alle oppskriftene jeg hadde på et av forumene jeg frekventerer, men det kommer nok flere etterhvert. Jeg har ikke bilde i alle oppskriftene, men skal prøve å få med i så mange som mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar